m y s o n s d a g

Igår kväll efter jobbet stod det Trollkaren från Oz på schemat. Hade fått biljetter från jobbet så först var det en föreläsning för oss och sedan var det föreställning. Den var helt otrolig, skratta så tårarna rann och Karin och Christoffer gjorde allting ännu roligare. Efter föreställningen åkte jag och Christoffer hem och kröp ner i soffan, ett avsnitt av Band of Brothers var vi tvugna och kolla på innan vi somna. Idag är det jobb som gäller, 7-16 och sen blir det en lugn kväll hemma.  
KOMMENTARER
- Jag accepterar inte kränkande kommentarer
- Stå för vem du är, bloggnamn eller e-postadress
- Mitt kommentarsfält är inget chattforum

DESIGN & FOTO
- Jag gör designer till mig själv, inte till någon annan
- Fotona är tagna av mig om inget annat anges
- Vill du låna mina bilder, fråga först

TÄVLINGAR & BYTEN
- Jag gör Bloglovin byten
- Jag är gärna med i tävlingar
- Jag kan tänka mig göra länkbyten om jag anser
att din blogg är intressant


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: